بلاگ

متخصص آسانسور باید چه ویژگی داشته باشد؟

متخصص آسانسور

از زمان اختراع آسانسور‌ها، این دستگاه‌های دوست داشتنی بسیار پیچیده‌تر از زمانی شده‌اند که با نیروی بخار کار می‌کردند! امروزه آسانسورها را در اکثر ساختمان‌های مسکونی و تجاری می‌بینیم. این امر نشان می‌دهد که نیاز فزاینده‌ای به شرکت‌های حرفه‌ای و متخصص آسانسور وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که آسانسور‌ها به خوبی کار می‌کنند.

اگر صاحب آسانسوری هستید و به خدمات یک شرکت تعمیر آسانسور نیاز دارید، در ادامه ما چند ویژگی از یک شرکت متخصص آسانسور را شرح خواهیم داد.

متخصص آسانسور کیست؟

وظایف متخصص آسانسور بر اساس نوع دستگاهی که بر روی آن کار می‌کند متفاوت است. این تکنسین‌ها فقط روی آسانسور کار نمی‌کنند، بلکه پله برقی و سایر تجهیزات بالابر را نیز نصب و تعمیر می‌کنند. علاوه بر این، یک متخصص آسانسور می‌تواند مسئول اضافه کردن یا تغییر فناوری آسانسور قدیمی را بر عهده بگیرد. این کار برای اطمینان از سازگاری دستگاه با اجزای مکانیکی و قطعات الکترونیکی بروز و جدید انجام می‌شود.

برخی از تخصص‌های آسانسور به نصب بالابرهای جدید در ساختمان‌ها ( باربری گرفته تا آسانسور مسافری) اختصاص دارد. کار آن‌ها به نصب فیزیکی کابین آسانسور محدود نمی‌شود، بلکه شامل اتصال ایمن نرده‌ها، قرقره‌ها و قطعات موتور برای بالا و پایین بردن کابین است.

سایر وظایف شغلی شامل برنامه‌ریزی سیستم کامپیوتری آسانسور برای برقراری ارتباط با دکمه‌های فشاری طبقات و همچنین اطمینان از کارکرد سیستم اضطراری با برق معمولی و برق کمکی است.

بسیاری از متخصصین آسانسور باید دانش تعمیر قطعات را نیز داشته باشند. آسانسور‌ها ترکیبی از سیستم‌های مکانیکی، الکترونیکی و دیگر قطعات هستند که می‌توانند در طول زمان خراب شوند. تکنسین آسانسور باید بتواند تمام سیستم‌ها را به شیوه‌ای کارآمد عیب‌یابی کند تا دستگاه را دوباره به کار بازگرداند.

خرابی‌های متعدد آسانسور در یک مکان ممکن است نیاز به همکاری چند متخصص آسانسور داشته باشد تا مشکل حل شود.

شغل تکنسین آسانسور معمولاً به یک کارآموزی چهار ساله با یک متخصص با تجربه دیگر نیاز دارد. آسانسور‌هایی که به درستی تعمیر یا نصب نشده‌اند به راحتی می‌توانند باعث مرگ یا جراحت شوند. در نتیجه، کارآموز باید بتواند قبل از کار بر روی هر نوع آسانسور به عنوان تکنسین انحصاری، تکنیک‌های نصب و عیب‌یابی را آموزش ببیند.

ایرادات غیرمنتظره در طول زمان رخ می‌دهد، اما یک متخصص آسانسور حرفه‌ای تعمیر و نگهداری را قبل از بروز خرابی انجام می‌دهد. این کار معمولا در طول بازرسی و سرویس دوره‌ای انجام می‌شود. این موضوع یکی دیگر از وظایف کلیدی هر متخصص آسانسور حرفه ای است.

قطعات مکانیکی متحرک نیاز به روانکاری و تنظیم دارند زیرا ممکن است در اثر لرزش روزمره آسانسور شل شوند. برخی از شرکت‌های آسانسور تکنسین‌هایی را استخدام می‌کنند که فقط در هنگام خرابی قطعه را تعویض کنند! در صورتی که یک شرکت آسانسور معتبر متخصص آسانسور حرفه ای استخدام می‌کند تا بتواند از بروز خرابی در قطعات پیشگیری کند.

فناوری در صنعت آسانسور دائما در حال تغییر است و نیاز به ارتقا دانش متخصصان آسانسور احساس می‌شود. متخصص آسانسور حرفه ای کسی است که به جدیدترین روش‌های نصب، اجرا، تعمیر و سرویس آسانسور آشنایی کافی دارد.

شرکت‌های تعمیر و نگهداری به متخصص آسانسور واجد شرایط نیازمندند!

قبل از هر چیز، هنگام انتخاب یک شرکت تعمیرات برای همکاری، باید اطمینان حاصل کنید که آن‌ها تمام صلاحیت‌ها و گواهینامه‌های مربوطه را دارند که مشخص می‌کند آیا می‌توانند کار مورد نیاز شما را به صورت ماهرانه، حرفه‌ای و با استاندارد‌های لازم انجام دهند یا خیر.

برخی از مهم‌ترین گواهینامه‌هایی که باید مراقب آن‌ها بود، گواهینامه‌های ISO9001،  ISO14001و گواهینامه‌های صنفی هستند.

این گواهینامه‌ها نشانگر محدوده فعالیت، برنامه‌ریزی، رهبری، پشتیبانی، عملیات و ارزیابی عملکرد یک سیستم مدیریت کیفیت برای محصولات و خدمات است. داشتن گواهینامه‌های معتبر برای یک شرکت متخصص آسانسور می‌تواند نشانگر کیفیت کار آنها باشد.

اوج پیمای افق به عنوان یک شرکت متخصص آسانسور در تهران و کرج، دارای تمامی گواهینامه‌های متبط با صنعت آسانسور است که می‌توانید از طریق این صفحه آنها را مشاهده نمایید.

متخصص آسانسور 24 ساعته!

مهندسان تعمیر آسانسور باید در تمام ساعات شبانه روز در دسترس باشند! متاسفانه، ما هرگز نمی‌دانیم که خرابی آسانسور چه زمانی رخ می‌دهد! این یعنی مهم است که در شرایط اضطراری، شرکت متخصص آسانسور 24 ساعته در دسترس باشد.

عملکرد آسانسور‌ها پیچیده است و می‌توانند بسیار خطرناک باشند. اگر آسانسوری خراب شود می‌تواند آسیب جدی به مسافران وارد کند!

در مواقع اضطراری که سلامت افراد در خطر است، بسیار مهم است که مشکلات را بتوان در سریعترین زمان ممکن توسط یک شرکت قابل اعتماد حل کرد. متخصص آسانسور 24 ساعته می‌تواند این آرامش را برای شما فراهم کند که حتی اگر بدترین اتفاق بیفتد، کسی هست که در اسرع وقت برای کمک به شما اقدام کند!

طیف وسیعی از خدمات باید در دسترس باشد

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که هنگام انتخاب شرکت متخصص آسانسور خود در نظر بگیرید این است که چه طیفی از خدمات را ارائه می‌دهند. کار با شرکتی که در نصب آسانسور مهارت دارد خوب است، اما باید از عهده تعمیرات هم برآید!

اگر آسانسور شما نصب شده است و پس از آن نیاز به تعمیر دارد، بهتر است که تعمیرات توسط همان شرکتی که آسانسور را نصب کرده است انجام شود، زیرا آن‌ها نسبت به شخص ثالثی که فقط روی تعمیر تمرکز دارد، دانش بیشتری از محصول خواهند داشت.

شرکت اوج پیمای افق به عنوان یک متخصص آسانسور در کرج و تهران، پس از نصب و اجرای محصولات خود، خدمات تعمیر و نگهداری را به عهده خواهد گرفت. ما تضمین می‌دهیم که ارائه خدمات سرویس و تعمیر با جدیدترین متد روز دنیا انجام شود تا مشتریان با چالش‌های کمتری روبرو شوند.

متخصص آسانسور باید خلاق باشد!

همه ساختمان‌ها به طور یکسان ساخته نمی‌شوند و این بدان معناست که آسانسورها باید با سازه‌های پیچیده و ساختمان‌های غیرعادی نیز سازگار شوند. به همین دلیل، هنگام انتخاب یک شرکت متخصص آسانسور برای همکاری، همیشه باید در نظر بگیرید که آیا آن‌ها گزینه‌های طراحی سفارشی را ارائه می‌دهند یا خیر.

اگر یک شرکت متخصص آسانسور فقط گزینه‌های از پیش طراحی شده را نصب کند، ممکن است نتواند خود را با پیچیدگی‌ها و چالش‌هایی که ممکن است پیش رو داشته باشد وفق دهد.

امروزه گزینه‌های زیادی در طراحی آسانسور در دسترس است و گاهی اوقات، برای رسیدن به بهترین راه حل، باید فناوری‌های مختلف را با هم ترکیب کرد. در نظر بگیرید که آیا شرکت متخصص آسانسور شما می‌تواند مواردی مانند سرعت، امنیت، اندازه، تحمل بار و ایمنی را سفارشی سازی کند یا خیر.

شرکت اوج پیمای افق با سابقه طراحی انواع سیستم‌های آسانسور مختلف، می‌تواند شرکت مناسبی برای شما باشد.

ما به عنوان یک متخصص آسانسور در تهران می‌توانیم بهترین راه حل‌ها را برای نصب، تعمیر و نگهداری آسانسورهای شما پیشنهاد دهیم. شرکت اوج پیمای افق متخصص آسانسور در کرج، تهران و سراسر ایران، آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه آسانسور می‌باشیم.

اوج پیمای افق با در اختیار داشتن بهترین متخصصان آسانسور در تهران و کرج، به صورت اختصاصی برای انواع آسانسور خدمات‌دهی می‌کند.

متخصص آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک یکی از محبوب‌ترین نوع آسانسور است که در انواع مختلف نصب و اجرا می‌شود. این آسانسورها همانطور که از نامان مشخص است، برای بالا و پایین رفتن از سیستم هیدرولیک استفاده می‌کنند. متخصص آسانسور هیدرولیک باید آشنایی کافی با این نوع سیستم را داشته باشد.

قطعا یک تکنسین آسانسور معمولی نمی‌تواند بر روی سیستم‌های هیدرولیک فعالیت کند، لذا متخصص آسانسور هیدرولیک برای اینکار در نظر گرفته شده است.

متخصص آسانسور خانگی

آسانسورهای خانگی اکثرا بصورت هیدرولیک اجرا می‌شوند و نیاز به متخصص آسانسوری دارد که با این سیستم آشنایی لازم را داشته باشند. علاوه بر آن، این مدل از آسانسور اکثرا در فضای داخلی منازل نصب می‌شوند تا رفت و آمد را برای سالمندان و کودکان آسان کند، لذا باید کمترین میزان خرابی و از کار افتادگی را به همراه داشته باشند.

اوج پیمای افق بهترین متخصص آسانسور خانگی را در اختیار دارد تا علاوه بر اجرای بدون نقص آسانسورها در هنگام نصب، مشکلات و ایرادات آتی آن نیز برطرف شود.

متخصص آسانسور گیرلس

امروزه آسانسورهای گیرلس به شدت محبوب شده‌اند! این نوع آسانسورها بدون گیربکس هستند و به همین دلیل برای نصب، اجرا و تعمیر به متخصص آسانسور گیرلس نیاز است. آسانسورهای گیرلس به دلیل پیچیدگی خاص خود، باید توسط تکنسین‌های آموزش دیده نصب شوند.

اوج پیمای افق مجری تخصصی آسانسورهای گیرلس، دارای بهترین متخصصان این نوع بالابرها می‌باشد.

متخصص آسانسور صنعتی

آسانسورهای صنعتی مختص کارخانجات و مکان‌های کارگاهی صنعتی هستند. این نوع آسانسورها به دلیل نوع خاص طراحی و توان بالای حرکتی، برای نصب و تعمیرات به تکنسین‌های آموزش دیده دارند. متخصص آسانسور صنعتی باید دانش بالا در انواع سیستم‌های ضد حریق، ضد زلزله و … داشته باشد.

 

از انجا که کارخانجات ممکن است بصورت 24 ساعته فعالیت کنند، لذا خرابی آسانسور صنعتی می‌تواند روند تولید را مختل کند. متخصص آسانسور صنعتی اوج پیمای افق بصورت 24 ساعته در دسترس است.

متخصص آسانسور 360 درجه

آسانسورهای پانوراما که به آن آسانسور 360 درجه هم گفته می‌شود، یکی دیگر از انواع محبوب آسانسور است. این مدل لوکس بیشتر در منازل دوبلکس، ویلاها، هتل‌ها و مراکز تجاری نصب می‌شود. متخصص آسانسور 360 درجه با توجه به نوع سیستم بالابر آن، توانایی برطرف کردن هرگونه خرابی در این مدل را دارد.

اگر به نصب این مدل از آسانسورها علاقه‌مند هستید، اوج پیمای افق بهترین متخصص آسانسور 360 درجه را در دسترس شما قرار خواهد داد!

متخصص آسانسور خارجی

از آنجایی که اوج پیمای افق در کشورهای ترکیه و عراق نیز فعالیت می‌کند، لذا به متخصص آسانسور خارجی نیز دسترسی مستقیم دارد. ما با بروزترین طراحی‌ها و اجرای انواع آسانسور در سایر کشورها، زمینه استفاده از متخصص آسانسور خارجی در ایران را نیز فراهم کرده‌ایم.

آیا به دنبال متخصص آسانسور خوب هستید؟!

اگر به دنبال متخصص آسانسور خوب هستید، اوج پیمای افق آماده است تا متخصصان خود را در اختیار شما قرار دهد. کلیه تکنسین‌های اوج پیمای افق دارای مدارک معتبر هستند و در این زمینه جدیدترین آموزش و دوره‌ها را سپری کرده‌اند.

متخصص آسانسور در تهران

دفتر مرکزی اوج پیمای افق در تهران قرار دارد. ما بهترین متخصصان آسانسور را در تهران گرد هم آورده‌ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشیم.

اوج پیمای افق تنها در تهران بیش از صدها دستگاه آسانسور را تحت پوشش 24 ساعته خود دارد، از اینرو نیاز به چندین تیم متخصص آسانسور در تهران برای ما الزامی است.

اگر قصد نصب آسانسور یا سرویس و نگهداری دوره‌ای در تهران را دارید، با ما در تماس باشید.

برای سهولت و سرعت خدمت‌رسانی به مشتریان خود، ما تیم متخصص آسانسور در کرج را نیز بکار گرفته‌ایم. اوج پیمای افق از طریق نمایندگی خود در شهر کرج، خدمات نصب و نگهداری از انواع آسانسور در کرج را نیز بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *